Jun 19, 2008

MY FOOT!

Semalam aku pergi bank kat Bangsar Shopping Centre untuk mengeluarkan duit dari off shore account aku dari Lovely Island. 9 juta beb. Banyak tu. Risau gak aku keluar dari bank ngan poket berkepuk duit sembilan juta hasil keje-keje rahsia yang terpaksa aku tidak umumkan kerana takut di kejar kerajaan. Oh shit..aku baru announce it out loud.

Anyway, aku nak keluar parking la kan dari BSC sebab nak jumpa negro Nigeria yang aku nak kasi duit untuk bisnes money laundering aku tu. So dengan poket berkepuk duit, aku pergi la magazine store kecik kat bawah car park tu nak beli cuban cigars aku. Masa aku tengah beratur ni, depan aku customer gemuk ala-ala Danny DeVito yang agak pendek tengah top up touch n go dia. Lepas top up, ada la balance RM58. Dia bising kat bangla jaga kedai tu.

Apek gemuk : Why do I have extra in my card?? I only top up RM50!
Bangla : Yes sir, we charge 50sen for topping up.
Apek gemuk : NOO!! When I wanted to come into parking it said I dont have any balance, but I have RM8 in it??!!

Aku kan memang hati mulia walaupun buat keje haram kan. So aku ngan polite explain la kat dia.

Aku yang polite : I think you need at least RM30 in your Touch n go card to enter parking here.
Apek gemuk : WHATTT?!!! MY FOOTT!!!!!!! I dont need RM30 to be in BSC. Im not here for long!!??!!?!?
Aku yang polite : tergamam....

Apasal lak aku kena MY FOOT ngan apek tu? Aku yang innocent ni tolong explain kat dia pun dia nak marah. Puki dia nya mak. Kalau la aku tak pikir nak jumpa negro aku, aku dah sepak tongkat dia yang menolong balance badan dia yang gemuk dan pendek tu. Fuck. Apasal la aku leh lupa yang aku ni sebenarnya benci spesis manusia ni. Ish..FUCK AH!

FUCK HELPING OLD FAT MIDGET PEOPLE!! YOU PEOPLE SUCK!

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kesian...

Kalau aku...perut apek tu dah kena tumbok dah.

June 19, 2008 at 4:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

sapa suruh bukak mulut, diam diam buat kerja lu, nanti gua beritau ACA, banyak fuck la dalam blog lu pakai penapis

August 20, 2008 at 12:42 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home