Jan 23, 2009

Malaysia boleh!

Sungguh indah hari ini. Aku bangun awal. Start keta. Savvy aku semput cam motobot. Apahal ntah lah. Aku pergi awal kerja ni pun sebab nak pergi bengkel tanya apasal ngan savvy hebat ni. Sampai kedai aku pun tanya tokey kedai.

Aku : Bos, kereta saya semput la macam motorbot. Apasal ah?
Tokey : Ini biasa bos, semua savvy pun macam ni. Saya sudah tukar byk ini problem. Ini ah you punya ignition coil sudah mahu kena ganti. Sudah mau rosak ah bos.
Aku : Tukar baru berapa bos?
Tokey : Ignition coil baru RM800, spark plug 4 biji RM100
Aku : Campur u punya labour charge lebih kurang RM1000 la ni.
Tokey : Lebih kurang la bos...
Aku : ok..Tutup itu hud kereta bos.
POM!
Aku : Ok bos, thank you bye bye..
Tokey : Ok thank you!

Bodohnya Malaysia nya kereta. Mahal nak mampus. Mana aku ada RM1000 hujung bulan ni. Gaji pun tak masuk lagi..Memang Malaysia Boleh! Boleh jahanamkan poket aku! FUCK!

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hahahahah...sakit hati woooo!!! malaysia boleh!!!!!!

January 23, 2009 at 2:29 PM  
Blogger Khim Foh said...

what a coincidence..i just replaced my ignition coil for only RM600...no need to replace the spark plugs lah wei...

January 25, 2009 at 9:35 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home