May 11, 2009

Im burning up

Gambar hiasan

Weekend yang terlalu panas. Kalau aku tinggal di Malibu memang ah seronok dan best. Sebab dekat dengan pantai. Tapi aku tinggal di Kuala Lumpur. Pantai paling dekat pun Port Dickson. Tu pun kalau dok kat Pantai Port Dickson penuh dengan Kakak dan Abang yang bawak anak-anak main tepi pantai pakai track bottom. Tiada kelibat Jessica Alba atau Jessica Biel berbikini. Aku dok rumah. Pasang kipas paling laju pun aku masih panas. Belum lagi kira bilik opis rumah aku. Aku nak kerja langsung takde idea. Terlalu panas. Bilik tu pulak kipas cam lahabau. Aku kena beli air cond.

So. Aku di sini ingin meminta kepada semua, untuk menyumbang ke akaun paypal aku untuk aku beli air cond untuk pasang di rumah. Bantu lah aku untuk sejuk dan kelihatan panas seperti Jessica Alba. Oh Jessica.

Labels:

3 Comments:

Blogger Nan @ Nan Tsab said...

apasal jessica alba tu mcm skinny jek..takde selera ah..

May 11, 2009 at 12:30 PM  
Blogger Peeps said...

ko nak camne? adibah noor?

May 11, 2009 at 12:34 PM  
Blogger buih said...

pantai dalam ade...ape aaaa

May 13, 2009 at 3:22 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home