Jan 24, 2008

i is tired..

Ye sedara sedari sekalian. Show kaberet aku dah selesai. Atas keselamatan dan privacy, kamera tidak dapat di bawa masuk ke dalam show maka tiada lah gambar untuk show itu. Penat jugak aku. Tidur tak cukup, pergaduhan kecil dan pelbagai drama berlaku. Tapi syukur, everything went well.

Semalam aku pergi tengok Nidji kat Ruums. As usual they rocked the place. Hebat.

Heath Ledger mati. Wow..I thought he was a happy man being in all these great movies but tu la..Mati OD gak..kesian mak bapak dia.

Spurs are into League Cup final after defeating Arsenal 5-1. Ye..aku masih tak percaya itu berlaku...HEBAT!!

Minggu depan aku nak pergi Perth dah. Iron Maiden here I come. Im exited. Home here I come...I miss you..

P/S : Minggu ini minggu hebat!!


Giring and me..2 years ago..

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

dia mati heart attacklahhh not od.

-budak comel bukan gile haha-

January 29, 2008 at 4:11 AM  
Anonymous Anonymous said...

ngn giring? x eran sbb rambut adik aku mcm dia, in the making. Nidji mmg rock!

January 31, 2008 at 4:22 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home