Aug 28, 2008

8 orang cukup bos?

Pagi tadi aku ke sebuah institusi kerajaan. Takyah la aku sebut nama institusi ni la yek. Institusi ni agak terkenal gak la. Setibanya aku kat sana, aku nampak la group of general workers (terdiri dari mat rempit, berkerja part time kot) ngan sorang supervisor. Dorang ni nak letak kon kat parking lot supaya ada guide la untuk orang ramai parking kat area tu. Anda semua mesti hairan apasal aku nak cerita pasal benda ni. Apa relevan nya? Adakah kerana mat rempit berkerja? Bukan. Yang kelakarnya, how many workers do you really need to put cones around a tiny parking lot? 1 or may be 2? Institusi or should I say supervisor institusi ni la, perlu..teka la. Teka laaaa..





6 orang general workers untuk meletak lebih kurang 20 kon. Perlu ke ramai tu? Kelakar aku tengok. Yang meletak kon tu cuma 2 orang je. Yang lain cam terpaku konfius. Hahahaha..Apa lah nak jadi?

2 Comments:

Blogger Khim Foh said...

Hmmmmmmmmmm..lemme guess ...is this da JPJ ah ?

September 3, 2008 at 12:21 AM  
Blogger Peeps said...

guess again!

September 4, 2008 at 4:31 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home