Aug 22, 2008

Force is strong...


Tadi sebelum aku pergi sembahyang Jumaat, aku pi tengok Star Wars Clone Wars movie. Boleh tahan best gak ah cartoon tu. Jalan cerita dia normal je la. Apa yang aku suka ialah character cartoon ni di lukis cara squarish cam cara si Mike Mignola ni lukis. I like Mike's drawing of Hellboy. Aku suka benda yang kotak nya style drawing. Entahlah kenapa, tapi aku suka.

Anakin dalam citer tu dapat sorang padawan under dia. Cam baik lah si Anakin dalam citer ni. Agak sukar percaya dia akhirnya bertukar jadi Darth Vader yang kejam itu!

Labels: , ,

2 Comments:

Blogger redSeptember said...

wah!!! hebat2, sblom jumaat sempat g tgk cerita ni.

takde kojo apa?

huhuuuh

August 23, 2008 at 8:02 AM  
Blogger bad.clad.in.black said...

sebelum ke during bro???

August 23, 2008 at 11:05 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home