Dec 25, 2008

Bang!

Bang! Aku kena tag...

1. Senaraikan 10 perkara ttg org yg tag kamu
- an old cyber friend that turn into a real friend and lost touch due to unforeseen circumstances but have reconnected as friend (ngeeee...)
- jika boleh mahu tinggal dalam gua bersama satu juta buku (ye kot..)
- suka tranportasi awam
- agak panas baran tapi sudah kurang
- suka travel
- gila buku
- anak perempuan yang amat degil tapi cintakan keluarganya tapi keluarga orang lain lagi cintakannya
- tak habis sekolah (im sorry..but yeah..hahaha)
- kreatif dengan kata-kata
- suka jeans (aku tak pernah lihat dia pakai benda lain depan mata aku..hahahahahha)

2. Tuliskan novel kegemaran kamu
Ternyata orang yang membuat soalan ini tidak kenal aku kerana dia tak tahu yang aku kurang minat membaca novel. Magazine ye aku rajin. Autobiography ye aku rajin. Kali terakhir aku baca novel darjah 5. Titlenya aku dah lupa. :P

3. Listkan 5 bende yang kamu sayang (bukan org)
a) Macbook aku. Penat lelah bekerja siang dan malam mengumpul wang untuk membeli komputer riba idaman akhirnya berjaya.
b) Sneakers aku. Ye. Aku sneakerholic
c) CD-CD yang lebih kurang beratus-ratus biji di atas lantai bilik aku ni (belum sampai ribu lagi. aku akan dapatkan ke angka ribu satu hari! YE! Aku janji.)
d) Poster Pearl Jam Australia Tour 1998. Band yang aku gilai akhirnya aku dapat tengok live masa belajar di seberang perai eh..laut.
e) Semua hasil kerja aku sebagai seorang designer/artist selama ini.

4. Who I want to tag
Red, Peah, Bad dan Faizal

Labels:

3 Comments:

Blogger buih said...

aduh kena tag.

remind aku buat esok.

December 26, 2008 at 2:35 AM  
Blogger redSeptember said...

cek dah buat dah. hang gi la baca noo.

bai the way, ada soalan untuk hang kat comment 'surat rasmi'

peace!

December 26, 2008 at 8:42 AM  
Blogger buih said...

ok aku dah update dah!

December 30, 2008 at 1:24 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home