May 9, 2008

Test..check..plok plok..

Memang tidak boleh dinafikan yang rakyat Malaysia semuanya ingin jadi seorang penyanyi. Sebab tu semua suka pergi karaoke. Nak tunjuk skill pada kawan-kawan yang aku boleh menyanyi tapi saje je tak jadi penyanyi. Heheehe..Aku dan kawan-kawan juga tidak kurang hebatnya nak tunjuk skill menyanyi especially En. Hisyam Ismail. Manusia paling gila glamer dalam dunia. HAHAHAHA...Ini adalah antara lagu-lagu wajib yang harus dinyanyikan oleh myself when I go to karaoke.


Fazli Zainal - Harapan
Best lagu ni. Feeling. Aku suka nyanyi lagu feeling kalau karaoke..hahaha..


Billy Zulkarnain - Hati Terluka
Melayu nya answer to KC & Jojo. Hahahahaha..


Samsons - Bukan aku
Yet another feeling song..hahaha..

Ha..ini lagu HARUS aku bila karaoke. First time aku nyanyi depan kawan-kawan semua nak pengsan. Mamat dengar metal tak sudah nyanyi lagu ni?? Biar betul..haha. But seriously, I love this song. This is my shit. This is da bomb!!


Lionel Richie - Truly

So whats your favourite song?

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Abg Peep...I nak you nyanyikan lagu untuk I...please

May 9, 2008 at 6:29 PM  
Blogger bad.clad.in.black said...

hahaha, aku lagu2 wajib includes bon jovi and backstreet boys, hahaha

May 11, 2008 at 9:48 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home