Mar 2, 2009

Malaysia boleh! the ending.

Masih ingat dengan posting aku tentang nak repair savvy nya ignition coil? Tak ingat refer sini. Akhirnya aku repair gak ignition coil tu. Harga aku repair tidak pun cecah 1 ribu. Malah tidak lebih dari RM500 pun. Hahaha. Berapa kau tanya aku? RM340 total. YE! Ignition coil RM250, spark plug RM50 dan upah pasang RM40. Yes! Takde de sampai 1 ribu. Bangsat. Terima kasih kepada En Hood Ismail atas bantuan menelefon spare partnya kedai. Aku gembira! \(^^)/

Labels: ,

2 Comments:

Blogger Khim Foh said...

..damn..I paid RM600 for a new ignition coil inclusive of labour charges...damn!!! really damn!!! mutha fooking damn!!!..

March 2, 2009 at 11:08 PM  
Blogger Peeps said...

heheheheh

March 3, 2009 at 9:23 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home